Centrum Usług Medycznych ESKULAP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Centrum Usług Medycznych.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2025-05-22.
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: SOFT-KOMP.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2025-05-22.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Piotr Szczygieł, piotr.szczygiel@cum-eskulap.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 13 43 64 948 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Budynek usytuowany jest przy ulicy Kletówki. Przed obiektem wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami (drugie miejsce jest planowane). Do budynku prowadzi jedno wejście z poziomu terenu; brak pochylni, platform i automatyki drzwi, a szerokość przejścia nie została poszerzona pod kątem wózków inwalidzkich. Wewnątrz parterowe korytarze są wolne od barier poziomych i pionowych, lecz brak windy uniemożliwia dostęp do wyższych kondygnacji. Schody nie są wyposażone w poręcze z obu stron, brak również obniżonej lady w rejestracji, oznaczeń kontrastowych, alfabetu Braille’a oraz informacji głosowych. W obiekcie znajduje się jedna toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (bez systemu przywoławczego). Drzwi do gabinetów i ich przestrzeń nie spełniają parametrów umożliwiających swobodne manewrowanie wózkami inwalidzkimi. Do wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem. Brak pętli indukcyjnych i innych systemów wspomagających słyszenie; nie ma także możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego, zarówno na miejscu, jak i online.
Brak
Brak